reklama

Nie som fašista ani Kotlebovec!

Po mojej účasti na akcii 17.november - Berieme si späť svoju krajinu sa na mňa zniesla spŕška kritiky, že ako relatívne známa tvár gejsko-lesbického hnutia som sa mal zdiskreditovať na akcii pravicových extrémistov. Prečo je to nezmysel vám objasním čo najzrozumiteľnejším spôsobom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

So stavom demokracie a vymožiteľnosti práva som dlhodobo nespokojný. Štát si dlhodobo neplní svoje elementárne úlohy, o čom svedčia megaprípady typu nástenkový tender, emisie apod., ale aj problémy obyčajných občanov, ako je Oskar Dobrovodský. Vládne tu justičná mafia a bežný človek sa práva často nedovolá. Že s tým treba niečo robiť a slušné metódy sú vyčerpané je môj jediný názorový prienik s tzv. extrémistami, no som toho názoru, že tento prienik je aj s drvivou väčšinou slušných obyvateľov tohto štátu, bez ohľadu na rasu, národnosť, vierovyznanie, sociálny status, sexuálnu orientáciu atď..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Osobne som sa zúčastnil prípravy tohto podujatia a nie so všetkými bodmi Memoranda Slobodného Občana (MSO) som bezvýhradne súhlasil. Viacerí nemuseli zas súhlasiť s mojimi názormi. Keď máte pokope vyše 30 ľudí z rôznych kútov Slovenska, kde jeden dáva za vzor USA, ďalší ZSSR, jeden je libertarián, druhý ultrakonzervatívec, tak je malým zázrakom, že sme sa dokázali v záujme kompromisu dohodnúť, na čom sme sa dohodli a na záver sa MSO prijímalo ako celok. X-krát tam odznelo „Nejdeme to tesať do kameňa!", čo je veľmi výstižné, lebo napriek tomu, že s viacerými bodmi nesúhlasím, radšej zahlasujem za sedem bodov, s ktorými súhlasím (a svojou troškou som ku nim prispel), než by som všetkých desať bodov pochoval len preto, že s troma mám problém a viem, že sú skôr témou na diskusiu. Základným bodom pritom je, že o všetkých zásadných otázkach majú rozhodovať občania vo funkčnom referende.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz k tomu extrémizmu.

Áno, nepopieram, že sa na tomto podujatí vyskytli aj prívrženci tzv. Kotlebovcov, od ktorých názorov sa maximálne dištancujem. Koľko ich to tam bolo? Dvadsať? Tridsať? Štyridsať? No pri poldruha tisícovom dave(na rozdiel od masmédií viem odhadnúť dav objektívne) je to fakt dosť na to, aby to niekto označil za fašistickú akciu, však?

Na fotografii na www.cynickaobluda.sk ma vidno, ako držím amplión vedľa Mariána Mišúna. OK, s jeho politickou minulosťou, súčasnosťou ani budúcnosťou nechcem mať nič spoločné. Podotýkam však, že tých rečníkov sa tam vystriedalo tuším desať až pätnásť, pán Mišún, ktorého som face-to-face videl prvý krát v živote bol len jedným z nich.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po prejave Filipa Rázgu som si na minútu vzal slovo aj ja sám, prítomným som oznámil, že som ten a ten, že ak je tu nejaký extrémista, ktorý má problém s mojou orientáciou a tým, že som mal na tom mieste svadbu na Dúhovom pochode, nech mi to príde povedať. Čo sa stalo? Nič. Z toho miesta som mal dobrý výhľad na celé námestie a „fašúnov" by ste tam našli asi tak do mariášu.

Som rád, že celý pochod mal pokojný priebeh, s čím policajný zbor asi nepočítal, lebo keď sme boli pred rozhlasom, tak tí snajperi na budove MDPT boli skôr na smiech, rovnako ako tie dva nachystané „opancierované postrekovače".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver sa vyjadrím ku tomu, že som si mal zlikvidovať sociálny kredit medzi LGBT komunitou a liberálmi, ktorý som získal vďaka Dúhovému pochodu a mojim následným vyjadreniam pre médiá. Nesúhlasím s tým. Pán Mišún ani nebol v prípravnom výbore tejto akcie a opakujem, bol len jeden z rečníkov a mnohí mali opačné názory ako on. Ak s tým má napriek tomu niekto problém, nie je myslím problém ma kontaktovať a položiť mi priamu otázku/výhrady.

Ondrej Putra

Ondrej Putra

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Presvedčený pravicový liberál s úctou k životnému prostrediu. Som predseda OZ Hnutie Ganymedes. Podporovatel Progresivneho Slovenska za West Midlands(Birmingham) v United Kingdom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu