reklama

Najprv zapnúť mozog, potom (ne)stavať ploty!

Ako tradičnú slovenskú vlastnosť si uvádzame pohostinnosť. To, čo produkuje väčšina Slovákov a nimi zvolená vláda hovorí o jasnom opaku. Vážení spoluobčania, žijem v Prahe preto, že ste xenofóbni, úzkoprsí malomeštiaci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (71)

Praha je jeden stredoeurópsky Babylon. Môj klub je toho žiarivým príkladom. Pri stole nás minulý týždeň sedelo dokopy 12, hovorili sme siedmimi jazykmi. Raz sme sa s barmanom dokonca prichytili, že už 15 minút na seba hovoríme anglicky a všetci Angličania, Francúzi, Rusi, Poliaci, Ukrajinci, Nemci, Taliani, Fíni aj kamoš z Azerbajdžanu sú preč.

Ako koexistujeme? Jednoducho – Talian, ktorý chodí s našou susedkou nám urobil šalát, ja som mu sľúbil, že ho naučím halušky a kapustnicu, ak ma on zas naučí robiť si bolonskú omáčku doma. Francúzovi som sľúbil, že si urobíme ich národné jedlo, tak sme tu spolu zabíjali kohúta, po ktorého som si zabehol 80km vlakom. Mohol by som v príkladoch pokračovať, ale tým, koľko ľudí u mňa prespalo(byt mám 30m od baru) Ťa, vážený čitateľ, zaťažovať nebudem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden slovenský politik povedal, bohužiaľ trefne, že „Vy tu chcete registrované partnerstvá a väčšina ľudí tu v živote ani len nevidela černocha!“ A tým sa dostávame k problému.

Vy sa bojíte! Ste proste strachoprdi. Keď je tma a počujete šramot, schytíte čo máte poruke, ale nevystrelíte. Utečiete k „veľkému Báťuškovi“, aby vás ochránil. Rozumný človek sa spýta „Kto je tam?“ Žiaľ musím konštatovať, že to je na vás asi moc. Kam ste to tú krajinu dotiahli?

Vyhnali ste drvivú väčšinu progresívnych ľudí. Každý národ/krajina sú natoľko silní, aká silná je ich stredná trieda. Vidíte nejakú na Slovensku? Ja žiaľ len tých, čo žijú z verejných(teda vašich) peňazí a tých, čo chodia za prácou za hranice.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tým, že ste odpílili konár na ktorom sedíte, získali väčšinu blbci a pískajú vám do tanca. Teraz jeden okresný predseda SZM zatrúbil, že neprijmeme viac ako 200 utečencov, národ je v panike, že Rakúšania stavajú utečenecký tábor blízko našich hraníc a v Gabčíkove drvivo odhlasovali, že tam tábor nechcú...vizitka hodná návštevy psychiatra!

Že neviete integrovať Rómov a predkladáte to ako argument, že nebudete vedieť ani moslimov? To je ako povedať „Neviem čítať, tak načo sa mám učiť písať?“ Napadol ma na to geniálny výraz: SOCIÁLNY ANALFABETIZMUS.

Viete vôbec kto sú dnešní migranti? Ľudia, ktorým sa celá rodina poskladala na cestu(často za cenu zadlženia a/alebo predaja domova), ktorú nie všetci prežijú, len aby vytvorili nejaké zázemie s časom ich zavolal za sebou. Logicky by som na takúto cestu poslal študovaného inteligentného chlapíka niečo okolo 30tky, lebo má najlepšiu šancu jednak prežiť cestu, ale aj sa tu uchytiť. Týchto chceme odmietnuť? Viete koľko napr. Slovensko stojí takéhoto človeka vychovať? Od materskej cez rodinné prídavky a školstvo a on vám potom vezme nohy na ramená! Tu máme hotových vzdelaných ľudí, ktorí vedia francúzsky, anglicky a nemecky tak, že ¾ Slovákov by si s nimi nemali čo povedať, lebo by im nerozumeli!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aby som Ťa, vážený čitateľ dlhšie nevyčerpával, uzavriem to krátkou výzvou na zamyslenie:

Bude lepšie otvoriť dvere(ako boli kedysi otvorené nám, z východného bloku) a prijať túto strednú vrstvu, čím sa navyše urýchli kolaps tých blbých režimov, alebo počkáme, kým už bude utekať každý hlava-nehlava a akákoľvek selekcia bude patriť do ríše fantázie?

Ondrej Putra

Ondrej Putra

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Presvedčený pravicový liberál s úctou k životnému prostrediu. Som predseda OZ Hnutie Ganymedes. Podporovatel Progresivneho Slovenska za West Midlands(Birmingham) v United Kingdom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu