reklama

Zhnedlo Slovensko?

Odpoveď je áno i nie. Pokúsim sa odpovedať v čom áno, v čom nie a prečo hejslováci získali podporu akú získali. Dôležité je nielen si to zanalyzovať a pochopiť, ale najmä prísť na to, čo s tým. Ráno 6.3. už nezmeníme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

8,60 % pre Kotlebu pre mňa nie je až takým prekvapením. Nikdy by som ho nevolil, ale v duchu som si prial, aby mu k 5 % hranici chýbalo pár hlasov, ktoré odčerpal SNS a Smeru. Vedel by som prežiť aj výsledok 5% a pár hlasov navrch. Okrem toho, že by chýbali Ficovi s Dankom, pre ostatných by to bol signál "Pozor, ak nezostavíte rozumnú vládu, bude horšie, lebo z chaosu vždy profitujú tí s jednoduchými "riešeniami"!"

210,000 hlasov z 2,5 milióna je však iná káva. 3,6% nad povinný základ nie je štatistickou chybou a nie všetci jeho voliči sú len vyholené lebky, lebo to by sa na Slovensku vôbec nesmel hrať futbal a na príslušníkov menšín by nestačili masové hroby. Tak ďaleko ale ešte chvalabohu nie sme. Ako je teda možné, že získal toľko hlasov aj medzi vysokoškolsky vzdelanými ľuďmi a sám som bol prekvapený, že som si celkom rozumne písal na FB s jeho voličmi a napriek tomu, že mám cez celú titulnú fotku dúhovú vlajku, pýtali sa, či som kotlebovec?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zvaliť všetko na mladých, ktorí si nepamätajú Slovakštát? Čistý alibizmus! A odkiaľ a od koho majú vedieť? Oháňame sa tu frázou "tá dnešná mládež". Fajn, ja budem mať teraz 28 a o politiku sa zaujímam od 10tich(nastupoval som na 8-ročný gympel) keď sa lámal mečiarizmus. Pamätám si prvý článok, ktorý som si prečítal v čierno-bielom SMEčku: Uniesli prezidentovho syna, Michala Kováča ml.. No čo si myslíte, čoho sa mi dostalo od rodičov, ostatnej rodiny, či učiteľov keď som sa ich pýtal otázky k politickým témam aby som sa zorientoval, alebo som nedajbože vyslovil svoj názor? V prvom prípade "To ťa nemá čo zaujímať! Na toto ty máš ešte čas!" v druhom "A toto ti kto nabulikal?!" No a takto to išlo do môjho odchodu z domu v 16tich. Informácie som si musel zháňať sám(upresním: doma sme nemali ani internet) a nebolo s kým o nich hovoriť. Koľko mladých sa stane takýmito partizánmi a zhodou okolností vyhodnotí získané informácie racionálne a neupne sa k najjednoduchším vysvetleniam a riešeniam? Za guláš môže gazda, mäsiar a kuchár. Za mládež rodičia, škola a celá spoločnosť, ktorú tvoríme bez výnimky všetci tým, aký príklad dávame. V oboch prípadoch sa máme snažiť,aby na výsledku nebolo na čo nadávať a aby bol sám osebe dobrý a nemusíme poznať meno autora receptu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vážení politici, za tento marazmus môžete vy a to rovnakou mierou ako vaši voliči. Neprajem vám za to iný trest než aký ste si sami zvolili: tretinu až polovicu vyštudovaného populačného ročníka za hranicami, samozrejme tú najperspektívnejšiu. Kotleba je symptóm a exponent hlbšieho problému. Keďže mladí s hlavou sú vonku(minulý rok 30,000 a takto to ide prakticky 10 rokov), dostávajú priestor blbci a populisti, ktorí sa stavajú do ich čela ako zdatní manipulátori. Tí vám vzali II.pilier a vezmú vám aj ostatné keď nebude na dôchodky. Otvoríte sociálne nožnice, že už nebude mať kto povedať, že s Kotlebom rokovať nebude, lebo bude mať "riešenia", po ktorých budú volať celé generácie ľudí, ktorých ste odsudzovalimiesto toho, aby ste ich naučili zodpovednosti za seba i druhých.

Ondrej Putra

Ondrej Putra

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Presvedčený pravicový liberál s úctou k životnému prostrediu. Som predseda OZ Hnutie Ganymedes. Podporovatel Progresivneho Slovenska za West Midlands(Birmingham) v United Kingdom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu