reklama

Rozhovor s gayom

Chalan si ma dva dni dozadu pridal medzi friendov na FB a poziadal ma nasledne o rozhovor. Ako sa zadarilo posudite sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (444)

Dnes tu máme rozhovor s Ondrejom, ktorý momentálne žije v Birminghame.
Prajem príjemné čítanie.

Kedy a ako si si všimol, že sa ti viac páčia muži?
- Prišlo to tak prirodzene. Už ako decku sa mi v časopisoch páčili vyšportovaní chlapi. Keď prišla puberta a stredná škola, zaujímal som sa aj o dievčatá, ale nebolo to to pravé orechové. Takže v šestnástich som definitívne zakotvil pri chalanoch.

Ako to prijala tvoja rodina a kamaráti? A ako to vnímajú teraz?
- Moja orientácia prakticky nikoho nezaskočila. Všetci boli zvyknutí, že som nepredvídateľný a môj najbližší priateľ z gymnázia povedal: "Ondro, na tebe ma uz neprekvapí asi nič, ale toto som si myslel." Otec je v pohode, mojho Maťka pred priateľmi prehlásil za svojho druhého syna, čo je paradox, (väčšinou je mama chápavejšia), keďže mama ma s tým problém, ale musí to akceptovat.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako dlho si so svojim partnerom? A ako sa vám spolu darí?
- Vyše päť rokov. V júni to bude piate výročie sobáša. No a darí sa nám výborne. Keď mal desať dní voľno medzi semestrami, prišiel za mnou do Anglicka a cez leto tu bude praxovať.

Venuješ sa aj písaniu článkov. O akých témach najčastejšie píšeš?
- Spoločenských a ekonomických. Aktuálne sa venujem voľbám zo zahraničia, ktoré by sa dali uľahčiť akceptáciou našej petície. http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=894651

Aký máš názor na to, ako ľudia na Slovensku vnímajú homosexualitu?
- Že im niečo ťažké padlo na hlavu. Neviem, či to bol vyzraty Tiso držiaci Macha v náručí alebo ina zverina. Fakt nechápem, prečo isté percento populácie vyháňajú do zahraničia alebo nútia žiťit v strachu. Ja ho nemám a som slobodny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bol by si za to, keby sa na Slovensku uzákonilo registrované partnerstvo?
- Ak sa nedá civilné manželstvo, je to pre mňa akceptovateľný kompromis.

Ako vnímaš adopciu detí homosexuálnymi pármi?
- Odpoviem protiotázkou, keďže odporcovia hovoria o "mužskom" a "ženskom" vzore. Máme zakázať slobodným matkám a otcom vychovávať deti? Rodina má byť miesto lásky. Ak tú rodičovskú lásku poskytnú dvaja chlapi alebo dve baby (a spravidla akceptujú decko bez ohľadu na pôvod), malo by to byť umožnené.

Ak by si mal niečo odkázať mladym gayom na Slovensku. Čo by to bolo?
- Otvorenosť. Aj v tej poslednej dedine buďte otvorení a nedbajte názoru susedov a nedajte na predsudky. Lepší dobrý príklad ako Písma výklad. Dajte ho svojmu okoliu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Link na blog reportera, kde sa dozviete vela zaujimaveho: https://www.facebook.com/Peter-Rotarides-Blogy-pre-tých-a-o-tých-čiže-homosexuálov-561645210596314/?ref=bookmarks

Ondrej Putra

Ondrej Putra

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Presvedčený pravicový liberál s úctou k životnému prostrediu. Som predseda OZ Hnutie Ganymedes. Podporovatel Progresivneho Slovenska za West Midlands(Birmingham) v United Kingdom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu