reklama

Pacem in Terris (Rozpočet)

Hlavné heslo pohrobkov tejto inštitúcie, ktorú zriadila KSČ nám prerástla do súčasnosti. “Mier na zemi” je isto žiadúci, ale ak by si pán Lincoln vybral “mier”, tak by sa zrušenie otroctva odsunulo na neurčito.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Dnes sa o zachovanie statusu quo snažia cirkevní otcovia v domnení, že sa dá zaspať dobu a prespať sa k novému baroku.

Keď pred istým časom vyrazila dvere rímskokatolícka klika s Robertom Bezákom, prišlo mi divné, že KBS vôbec nereflektovala na nálady veriacich. Nereflektovala ani na zmenu pápeža.

Evanjelikov som ako gay bral za zmierlivejších. Posledné dva roky mi ukázali, že niektorí vedia byť najprv “slovakštátisti” a až potom evanjelici. Keď vyrazili dvere s Jakubom Pavlúsom, lebo odmietol zmeniť názor, nezaujímalo ich, že sa mu práve predčasne narodili dvojičky. Tu nejde o názor, ale o slobodu povedať ho. On totiž nekázal v kostole “A teraz sa spoločne pomodlime za homosexuálne manželstvá”, ale mal ako súkromná osoba iný názor. Pri rovnako súkromnom rozhovore ho odmietol zmeniť. Čo s takým? Vyobcovať!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ondrej Prostredník sa ho ako správny chlap zastal. Na základe toho, že zorganizoval viacerých na zastanie sa Jakuba im dali pani s patentom na pravdu (vedenie ECAVu) nôž na krk vo forme osobných vypočutí. Keď sa dohodli, že tam pôjdu všetci naraz, alebo nikto, nôž pritlačili. Každý je živiteľom rodiny alebo aspoň samého seba. Nie každý ma takú silu, aby odolal našepkávaniu “buď rozumný”, a tak išiel na vypočutie každý osobitne a “Mier na Zemi” sa zdal zachovaný.

Lenže ten bezbožník (lebo Boh predsa sídli len v konfesijnom kostolnom oltári!) Ondro si dovolil vystúpiť ako súkromná osoba na zraze tých buzerantov! No a za to musí prísť ukážka, kto je tu pánom!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som po príchode z prace uvidel na Ondrejovom facebookovom profile, že mu odňali kánonickú misiu, tak som okamžite písal kamarátovi od novín, že čo sa udialo. Odpoveď: “Už sú toho plne správy”. Úprimne som tomu nerozumel. Však si strelili do kolena pancierovou pastou!

No a napokon prišlo vytriezvenie: Okrem bratislavského Veľkého kostola sa nikto neozval.

ECAV i KBS sa naučili, že najdôležitejší je PACEM IN TERRIS, učenie lásky(“Ja som láska”), plurality názorov (Ježiš diskutoval najradšej s deťmi a neštítil sa vylúčených skupín) je pre mocenské skupiny nebezpečné. Dotknúť sa pravej lásky, odpustenia a pochybnosti, zhoreli by horúcejším plameňom, než aký prajú “Hriešnikom”.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hlavne, že majú PACEM IN ROZPOCET, založený na X-rokov starom sčítaní ľudu.

Ondrej Putra

Ondrej Putra

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Presvedčený pravicový liberál s úctou k životnému prostrediu. Som predseda OZ Hnutie Ganymedes. Podporovatel Progresivneho Slovenska za West Midlands(Birmingham) v United Kingdom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu