reklama

Aj my sme ľudia

Čierni, bieli, žltí, hetero a dokonca aj homosexuálni. Takúto a oveľa širšiu škálu ľudí máte možnosť spoznávať a byť s nimi priatelia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Môžete však byť aj iní. Napríklad ako Kuffovci: Arogantní, sebastrední, nenavistní. Je na Vás, či si vyberiete to, alebo dáte prednosť láske a porozumeniu.

Keď sa konalo posledné referendum, tak som ako jediný išiel do diskusie s oponentmi registrovaného partnerstva. Myslel som si a stále si myslím, že to bola výnimocná príležitosť diskutovať a presvedčiť verejnosť. Samozrejme, nehlasovať, lebo o ľudských právach sa nehlasuje. Bohužiaľ som bol v tom čase ukotvený v Prahe, takže som sa do deja viac zapojiť nemohol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výsledok diskusie bol, že sme si s Petrom Kremským, vtedajším hovorcom Aliancie Za Rodinu (ja by som povedal “Aliancie Za Zástupný Problém”) sadli. Ja som predsa nikdy nepretláčal manželstvá s adopciami a dokonca ani Dúhový Pochod/Pride nebol moja iniciatíva. Mojím záujmom bolo a je, aby sa jedným podpisom pred úradnou osobou dali vyriešiť všetky právne záležitosti medzi partnermi rovnakého pohlavia. Súčasný právny poriadok to neumožňuje.

PRITOM SA JEDNÁ O ZÁKON, KTORÝ NIKOMU NEUBLÍŽI, ALE MNOHÝM POMÔŽE!

Žijem s partnerom siedmy rok. Nemôžem ho mať ako partnera na Facebooku, lebo si to moja faktická svokra neželá. A problém je založený na atmosfére v spoločnosti. V spoločnosti, kde by sme boli radi rovnocennými spoluobčanmi.

Ondrej Putra

Ondrej Putra

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Presvedčený pravicový liberál s úctou k životnému prostrediu. Som predseda OZ Hnutie Ganymedes. Podporovatel Progresivneho Slovenska za West Midlands(Birmingham) v United Kingdom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu