reklama

Je mi z tejto krajiny smutno

Som rád, že Zuzka ide do druhého kola, ale na ohňostroj je priskoro. Je lepšie naň (možno)zabudnúť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (86)

Priznám sa, že na posledné prezidentské voľby som prišiel z Prahy až na druhé kolo. Nie preto, že by som šetril financiami, ale ako majiteľ podniku som skratka nemal čas. Na druhé kolo som prišiel, odvolil, dal si obed s rodičmi a šup znovu do autobusu a hôr sa do práce. Tento krát si tento luxus dovoliť nemôžem, keďže žijem v Birminghame, v strednom Anglicku a okrem toho, že letenka by vyšla na minimálne 60 libier, tak tu mám aj povinnosti a vypariť sa z firmy na tri dní(keďže lety sú len utorok, štvrtok a sobota) by muselo mať závažnejší dôvod.

Desí má, že symbol rozvrátenej justície a nacista majú dokopy 24,8%, Hitler tiež nevyhral voľby nadpolovičnou väčšinou voličov. Podstatne bolo, že sa hasteriace sa strany nevedeli dohodnúť na spoločnom postupe a keď ten krpatý kaprál dostal pod svoje krídla dosť hlasov, nebolo už možné bez neho zlepiť konzistentnú vládu s jasným programom. To jesť: “Z bodu a sa ide do bodu B a tu je cestovná mapa.” Následky inteligentným pripomínať nemusím a hlupákom je zbytočne niečo vysvetľovať.

Pri posledných parlamentných voľbách som po zverejnení výsledkov varoval, že presne táto hrozba si na nás brúsi zuby. Sulík nebude môcť zrealizovať odvodový bonus, liberáli z SaS(a dnes aj PS) nebudú môcť presadzovať životné partnerstva, konzervatívci nebudú môcť nič, leda by sa s tými náckami scuchli dokopy.

No a takto sa budeme hašteriť až si naštvaní občania zvolia vládu tvrdej ruky, s ktorou nikto z relevantných strán nechcel spolupracovať.

Ja nechcem, aby sa s Harabinom alebo Kotlebom spolupracovalo. S tými nech majú prácu vodiči buldozérov na smetisku dejín, lebo tam je ich miesto.

Občania si v sobotu 16.3.2019 svoju povinnosť splnili a do druhého kola prezidentských volieb poslali kandidátku, ktorú nám bude ak nie celá Európa, tak aspoň inteligencia V4 závidieť! Teraz vy ukážte, že hnedá patrí do septiku a kríž do kostola. Vezmite im ten samopal, ktorým na slušných ľudí mieria a dajte ho raz a navždy do šrotu.

Ondrej Putra

Ondrej Putra

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Presvedčený pravicový liberál s úctou k životnému prostrediu. Som predseda OZ Hnutie Ganymedes. Podporovatel Progresivneho Slovenska za West Midlands(Birmingham) v United Kingdom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu