reklama

Hanbiť za Slovensko sa nebudem a voliť budem!

V závere tohto článku nájdete krátky návod ,ako si uľahčiť voľby zo zahraničia,  Predtým Vám však pripomeniem, prečo je dôležié sa ich zúčastniť. Vyberte si osud sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
  1. Ukradli nám štát 

Na podlahe a schodoch rodinného domu ležia dvaja zavraždení. Keby som dvakrát prepadol v škole, mohol by so mnou Jano sedieť v jednej triede. Vládna mafia tu vytvorila systém beztrestných “ich ľudí”, ktorí dospelí do štádia takej “bohorovnosti”, že sa nebáli na výstrahu odstreliť človeka, ktorý chcel lepší svet. Vydierať ho nebolo čím, podplatiť tobôž nie, takže musel kvôli ich úchylnej túžbe po ilúzií moci zomrieť. Že pri tom popravili aj jeho snúbenicu, navrch v čase, keď už bola tá svadba odpocitavana na dni? Nuž, asi si niekto myslel, že sa to klasicky prejde mlčaním. Nie, toto bola tá posledná kvapka. Nie CT v nemocnici, nie farmári, nie hotel za štátne a doslova stovky ďalších svinstiev. Musela zomrieť nadaná mladá archeologička a človek, ktorý tie stovky svinstiev rozkryval, aby sme sa rozkývali. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Koľko hlasov dostane táto mafia od Slovákov v zahraničí?

 Nuž minule dostal “Šéf”(a jeho komplici) od nás nejakých 7%. S takým výsledkom v celoštátnom meradle by si mohol ísť vyzdvihnúť volebnú kauciu a vziať nohy na ramená pred svojimi šéfmi. Či by nejaký Magian, Bezcharakter alebo Kapitán dosiahli vôbec na vratku volebnej kaucie...? Silné pochybujem. 

3. Zahraniční Slováci sú predsa zradcovia! 

S týmto sa stretávam tak často, že to už dávno prestalo byť vtipné. Nebyť amerických Slovákov, tak sa nekoná žiadna Pittsburghska dohoda, bars by sa Štefánik prebojoval do Berlína s francúzskou armádou a ČS légiami. Keby som bol zradca a zbabelec, myslíte, že by som písal vo svojom voľnom čase tieto články? Že by som nechodil na každý Česko-Slovenský ples tu v Anglicku? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4. Nemienim sa hanbiť za to odkiaľ som 

Prišiel som do Anglicka, a keďže ma sem pozval dosť známy človek(ex-starosta 13.najväčšieho mesta UK), tak konexie, ktoré som nadviazal občas zaskočia aj mňa samého. Napokon sme sa dostali do rovnovážnej pozície, takže mnou získané konexie sa vyrovnávajú, ba niekedy predčia tie jeho. Ale keď som pred troma rokmi prišiel, bolo mi nepríjemné, keď sa ma pýtali nezávisle na sebe ľudia, “Prečo sú Slováci takí rasisti?” Toto bola povesť, ktorú sme už mali. No a vražda Jána a Martiny? Zaplať Pán Boh, že to už som tu bol natoľko známy, že ľudia poznali môj postoj a osobnosť, ergo nebolo potrebné odpovedať na otázky v štýle “Vy si to necháte len tak?” Keby sa vec ako Voznerkova Threema prevalila tu, tak ak to preženiem, osádka parlamentu by mala kúpeľ v Temži a z aktérov by nezostalo ani na transplantácie. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa Janova poprava nemá v akejkoľvek odrode opakovať... Nerezignovať! S tým “Aj tak sú všetci rovnakí” si vytrite miesto, kde chrbát stráca slušné meno. Voliť pôjdeme a pôjdeme na plné obrátky. 

Vláda mafie, ktorá sa pred nami klepe ako osika, nam hodila pod nohy polená:Moratórium na prieskumy. Keby nebolo aj to kratšie, tak by sa ritohlavci buď do NR SR nedostali, alebo s nižším výsledkom. 

Pomerne neskoré oznámenie termínu volieb Termín volieb a lehoty na požiadanie na voľbu poštou Problém je, že tento krát je dátum volieb nastavený tak, že zaregistrovať sa treba do konca tohto roka, ergo do 31.decembra. Minule to bol 15. Január. Nie že by som súčasnej Kocneriade chcel priať o 15 dní existencie viac, ale minule som pomáhal naháňať zahraničných voličov z Prahy a nemala časť sa spamätala až po Troch Kráľoch. Povedzme si narovinu: V čase 22.12. až 6.1. majú Slováci obvykle iné starosti ako nejaké voľby. Takže reálnym deadlinom nie je nielen 15.1(minulé voľby)., ale ani 31.12., ale povedzme si narovinu 20.december. Potom je blackout. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Našťastie nám v tomto pomohli šikovní ľudia z organizácie Srdcom Doma so svojimi dobrovoľnými spolupracovníkmi, ktorí bez nároku na odmenu pripravili prakticky rovnaký systém, akým mnohým uľahčili možnosť využiť svoje volebné (a tedao občianske) pri zaregistrovaní sa do volieb poštou behom troch minút. Skúsil som si to vtedy I teraz “nanečisto”. 

Minule som takto mobilizoval z Prahy, dnes je mojím “sídelným mestom” anglický Birmingham. Ak sa nechceme pred našimi susedmi hanbiť odkiaľ sme, chceme sa možno aj vrátiť, ale aj keby nie, chceme mať za susedov krajanov normálnych ľudí a nie klon Viet-KĽDR a vysvetľovať ešte aj pri vianočnej večeri, prečo sa to “u nás” tak potentovalo. Návod, ako si čím skôr požiadať o voľbu zo zahraničia poštou nájdete v nasledovnom linku a garantujem vám, že ak nemáte občiansky schovaný na povale(staci vam vediet plne rodne cislo), tak vás to bude štát najviac tri mimuty. Každý hlas sa počíta a každý občan je zodpovedný za krajinu kde má právo voliť. 

https://volby.srdcomdoma.sk/

Ondrej Putra

Ondrej Putra

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Presvedčený pravicový liberál s úctou k životnému prostrediu. Som predseda OZ Hnutie Ganymedes. Podporovatel Progresivneho Slovenska za West Midlands(Birmingham) v United Kingdom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu